Dags igen!

Gumman i hagen, vår 12

Oj, glömt av att jag hade en blogg, skriver mest här för eget huvud så jag kan se framsteg och bakslag. :)

De som hänt sedan jag blogga sist är att jag hoppat en gång i veckan. Har kommit så långt med tilliten att vi nu är uppe i hinderhöjderna 80-1.0 m banor, har även hoppat 1,10 utan att röra till de allt förmycket i hennes huvud!

Vi har kämpat mycket med att få loss högersidan och just nu är de halvt bråk varje gång jag är i högervarvet och kräver något. Men de blir bättre och bättre för varje gång!

Tanken är nu att jag varannan måndag jämna veckor ska träna Dressyr för Carita, och hoppa varje onsdag. Vi har även några gånger kvar i löshoppningen för Uno Bohman.

Kan lägga upp lite olika bilder från oss sedan tiden jag inte bloggat :)


Ridning i paddock vinter 2012
En vanlig bild på oss två,. :)

Klart slut för denna gången! (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0