Tömkörning

TjaTja!

Hästinfo
; Igår så red jag ut med Kerstin och Kerstin. För första gången på länge var Gumman väldigt lugn och harmonisk och jag ville verkligen inte att ridturen skulle ta slut!
Idag tömkörde jag henne, i början stod hon mest på bakbenen(stegrade) och snurrade in sig i tömmarna.. Efter ett tag gick det såpass långt så hon gick omkull. Hoppas hon fick ordentligt ont så hon nu lärt sig att det inte är okej att stegra! Hon sprang också i all hast för att försöka komma undan arbetet och fick ett litet trampsår på höger bak. Kan säga med att den tiden hon inte krångla gick hon RIKTIGT bra! så är nöjd! Skrittade även ut en sväng barbacka :)



Kanske inte den snyggaste Outfit... HÖHÖ!

Sedan hittade jag lite gamla bilder på mig å Sunnie, och på Andy.. så är bara tvungen att lägga upp dem.. Sakna<3




Det var lite på Sunnie innan våran första CR!
Där vi blev dubbell nolla 50 och 60 cm :)

Andy,. Min ögonsten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0