TjaTja!

Dagen har vart heelt okej!

Tisdag är de APU hos Ketab (www.ketab.nu). Idag fick jag vara med Tom och vi var lite överallt. allt från Borås till utanför Östra Frölunda.. Så gillar man inte bilåkning är Ketab inget för er:P Sedan körde vi över/ krockade vi med tre fåglar som dog idag., Åhh.. Vad jag tycker synd om dem.. Jag är allt för blödig.. :(

Efter de åkte jag till stallet även om jag skulle vara hemma och fixa, men.. Det var ju mycket roligare att åka till stallet, så blev att mocka hagar, fixa Gumman, henne longerade jag i korallen och sedan joggade vi en runda, hon gick super idag med! as kul!
Igår gick det med väldigt bra,. vi fick rida i paddocken i mörkret! Brr... Det var inte bara mörkt utan det var kallt också! Men hon gick som en klocka- då med..
Måste tacka Robban som hjälpt mig att komma hit. Med två träningar har han satt tillräckligt mycket tankar i mitt huvud så allt går så himla mycket bättre, och Robbans och Anna Skarins tankar tillsammans? Gusch.. I could be a star!

Nu blir de duscha och sedan att hoppa i bingen.. praktik imorgon!
pusspuss





Här är lite bilder på Gumman sedan idag. och sista bilden är över Kerstins hus, stallet, manegen, lösdriftens "hus" och paddockarna :D


Kommentarer
Postat av: Camilla

Gumman:)<3

2010-10-07 @ 15:35:29
URL: http://camiillaandreasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0