sammanfattning av v,42

Veckorna går för snabbt..
Denna veckan har jag knappt hunnit med mig själv, tisdag praktik, hemma kl 18. Onsdag samma + fick sitta och plugga till 24 på natten för att hinna med en del av alla inlämningar, samma torsdag + att vi var i Kungälv med klassen.
Igår torsdag hann jag iallafall att rida Gumz 1h i ridhuset, hon gick som en klocka!
Idag var jag helt slut efter att ha hoppat hopprep 75 min på idrotten, så ridningen gick sådär för kroppen inte känner att den orkar. Så idag lämnade jag in 4 inlämningar + hade muntlig redovisning om Sudans inbördeskrig i 12 min..

Det är jobbigt när man vill saker så himla mycket men kroppen säger nej, stress stress, hinna färdigt med allt i skolan.
Massa frågor snurrar i mitt huvudet, Student? Häst? Familj? En speciell person? Jobb? Gaah.. Blir gaaalen!
Jag vill bara ha ett facit "olika vägar i livet" välja de jag tycker låter mest nice å leva efter den..

Några bra saker..
VG- i ellära.
Mvg-i installation å registrering.
Mvg- på första provet på persondatorer.
G- MINST på svenska inlämningen. Hon skumma igenom och sa "Alla gör såhär".
VG+- i Muntliga redovisningen om Sudan.
Och har fixat ett projektarbete till 3;an.

Nu är det bara ett jobb att söka så har " tjejen som låg på max VG kommit upp till fåtal MVG i slutbetyg, och det känns bra! När man är så skoltrött pga all krångel i skolan behöver man att de går lite bra.. OHJA! Nu har de iallafall bestämt att vi skall ha MIMA i svenskan fram till jul. :)

Pusshej<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0