kallt..

Brr.. Kallt idag!
Vaknade nyss(10.30), och ser ut, de är fortfarande frost på bilarna och i gräset.. Inte okej!
Sedan är de bara 16,5 grader inne i huset av någon konstig anledning, så kallt överallt! Funderar lätt på att bosätta mig i garaget där är de sjuuukt mycket varmare!
Undra hur de skall gå idag till stallet med moppen, då jag frös igår med, linne, två stycken tjocktröjor, en tjockare tröja och en fodrad jacka, på de ridbyxor, mjukisbyxor och termobyxor., Som tur va lyckades jag för en gångs skull komma ihåg vantarna! + till mig!
Nu blir de leta upp, raggsockar, halsduk, ett par tunnare vantar man kan ha över de andra..

Hatar vintern!
Nu blir de plugga resten av dagen och ev åka upp till hästen en snabbis (L)


Haha, ser inte drogad ut eller något.. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0