Inne på kontoret.. ;)

Praktik idag igen, men första gången jag spenderat hela dagen inne på kontoret.
Under dagen har jag, Klippt kabel, satt på en högtalare, andra ändan satt på en kontakt, klistrat på mjuk.. Typ frigolit (minns ej namnet) sedan stoppat in den i en kuddöverkast för att sedan sätta ihop sladden på ett snyggt sätt lägga ner den i en stängbar plastficka + lagt i en lapp.
 Så idag har jag gjort 60+ Ottokuddar, och lödat utatag+högtalare över 100 till..

JAG ÄR KUNG PÅ DE NU!
Så är det någon som har tinnitus? Svårt att sova om nätterna? Pröva med en Ottokudde! hjälpt över 1000 personer... :)
Nästa gång kommer jag få sitta och löda kretskort. känns som jag kommer vara bäst på löda om två år.. haha
Nu blir de plugga matte, imorgon är de prov, sedan två svenskainlämningar + samhälls muntiliguppgift tills på fredag. hinner inte ens med hästen.. Men aja.. Vem tror ni är skoltrött just nu liksom?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0