Inga dåliga kläder!

Som jag brukar säga. Finns inget dåligt väder, vara ett väder som visar att man skall sitta inne å slappa!
Regnat som satan i flera dagar,. tråkigt! Men men dammen börjar bli full iallafall?
Idag har vart en jätte bra dag! Har satt upp kameror i en butik i Bollebygd vilket var väldigt kul för aldrig arbetat så med kameror innan!
Hästinfo!
Igår var jag och mamma en snabbis efter praktiken i stallet för att träna huvudet på Lilla Gumz, så vi gick ner till manegen och försökte lära henne å spela fotboll? HAHA de gick ju mindre bra. MEN! Tillslut kunde jag rulla bollen under magen på henne utan att hon flippa över.. :)
Idag red jag för första gången i hoppsadeln på väldigt länge.. Nog sedan början av sommaren?
Iallafall så gick hon som en dröm, Galoppen var med "svung" hon arbetade med ryggen, fick ett fint högt sted i traven och var bara så fin! Synd bara att hon var brun pga all lera hon rullat sig i och vi inte fått bort..
Efter de red Lilla Hanna i en kvart säkert och fick trava runt lite, idag kartsade hon även hovarna helt själv på Gumman och gör stora framsteg..

Älskar denna dagen. den får gärna gå i repeat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0