HannaPanna!

Igår var de en soft dag på praktiken!
Var med lilla Jesper och han fick träffa Bosse. hah lite kul! :)
Sedan fick jag komma hem vid halv 16 dvs innan jag slutar! NICE!
Då blev de damsuga, laga mat å sedan kasta mig iväg till stallet då min minsta kusin skulle rida Gumman!
Och ni skall bara veta hur duktiga de båda var! Hanna vågade trava barbacka(hade en gjord att hålla sig i och satt på ett schabrak) Och de båda var grymt duktiga! Lilla söta HannaPanna satt rätt upp och ner på hästen och såg ut som hon rider 7 dagar i veckan med världens leende och håret uppsatt i en söt lite toffs.. Tihi!
Hon gjorde mig stolt. Gumman gjorde mig stolt. PERFEKT DAG!

Tyvär fick vi inte en bra bild.. Men kan lova att de inte var sista gången sötnosen följer me mig till stallet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0