Go helg!

 when nothing goes right, go left.

Jag orkar verkligen inte med dig längre, du var en av de sämsta kompisvalen man kunnat göra, Å du är nu endast PAIN IN AS. Tänker inte förstöra mitt liv för att leka din piga. GLÖM DE. -.-

Aja.,. Haft en väldigt nice helg, film å mys i fredags, igår kväll drog jag till moster för att hjälpa henne att ha barnkalas med 3 st sju åringar å 3 st tio åringar.. Blev en fartfylld kväll och kan säga att träningsvärken jag har sedan fredags blev ju inte direkt bättre..!

Häst information:

Lördag; Longerade på en 20 m volt och hade två sockerbitshinder som hon kunde hoppa över. :)
Söndag; Red på en tre-8-volt och tränade på övergångar, ställning tempoväxlingar Ect, Ect,

Gick kanon! Men som sagt Blev ju inte träningsvärken bättre av de heller! Haha, en gång så sa Elias till mig att träningsvärk skall tränas bort. Tror han ljög! För de funkar ju inte!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Du är bäst jessi glöm inte det!<3

2010-10-25 @ 22:05:33
URL: http://camiillaandreasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0