Framsteg



Vilken dag,. den har bara flugit iväg!

Dagen började med att det var sovmorgon, sedan slapp samhällslektion, jobbig idrott, hem, vila sedan stallet,.

Gillar inte när min idrottslärare säger, " Learning by doing, idag skall jag lära er en sak, och man lär sig inget genom att inte känna smärta, kom ihåg, smärta är skönt! "
För då vet man,. Då har man ett jobbigt pass framför sig.
Så när jag kommer hem är jag helt slut, och har i tankarna att jag skall ha dressyrträning senare,
Jag och Robban hade bestämt att han skulle sitta upp på Gumz idag och känna över henne. I mina tankar snurrade bara en tanke om att jag ville att hon skulle vara snäll, men efter ett halvt varv så står hon lite lätt på bakbenen.. Aja.. Ingen skadad iallfall?
Efter ett tag hoppade jag upp och hon gick som en dröm idag med! Hon var mjuk och höll sig för det mesta på alla fyra benen.
Jag fick beröm av Robban för att jag gjort stora framsteg sedan förra gången vilket är väldigt kul att höra, så idag..

Är en riktigt bra dag. :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0