Första gången i en Kristall!

Bilden är tagen från googel, de vill säga att jag har INTE tagit bilden och vet inte vem de är som är på bilden.

 HEY!
Idag har jag och Gumman gjort som på bilden, bara att kristallen var mycket mindre och att gumman var helt "naken". Hon var GRYMT duktig och lyhörd för vad jag sa! Det var en enorm känsla att bara behöva säga trava en gång när hon skritta för att hon skulle gå upp i trav. Och när hon inte lyssnar stampar jag bara ena foten i marken å hon lyssnar med en gång! xD
De enda vi har problem med just nu är att stanna från skritt, allt annat går prima ballerina!
Hon har ju också nu flyttat ihop med en annan häst som heter Krim så nu har hon en hagkompis också!

Sedan nytt om bilen,. de enda jag vill göra me den nu är fixa toningen och fixa en baslåda. sedan är den fett nice!

Aja nu skall jag duscha hem till släkten på kalas idag, asnice!
<Puss!>


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0