Värmland

Nu är jag äntligen hemma!
Är helt slut efter att ha suttit i värmlands mörka skogar hela helgen. Gjort färdigt svenskan, och har inte gått ut mera än en gång. Det var då vi åkte bort till drevet och kollade på en älg. Som en kille från Norge hade fällt.
Mitt stora problem denna helgen har vart hur jag skall få min luftmadrass att ha luft i sig, två kvällar i rad har jag med hopp om lycka försökt få in massor med luft i madrassen. Men det slutade med att det gick åt skogen och när jag gick å la mig igår så låg mun rumpa i marken,. Frederick kom hem vid 12 å väckte mig.. Då låg halva jag å¨golvet och sedan kl 5 ringer hans mobil och lovar att jag nog flög så högt upp av hans avskyvärda ringsignal att jag flög upp i taket! Det är inte de första man förväntar sig att vakna av under en tidig morgon.
slutade med att han åkte iväg och jag fick hans säng? DE GILLADE JAG!

Övningkört upp och ner så är kung på att köra bil nu.. Eller man hade ju kunnat hoppats på de? Haha mera träning behövs!

med hästen i fredags så gjorde jag samma som vi gjode på träningen för Carita. Och igår lördag red Kerstin (KD) henne. 

Nu är jag helt död och skall sova.,. har eventuellt prov imorgon som jag inte hunnit pplugga till om processorn.. Å johan lovade vara hemma och hjälpa mig? Men de glömde han av...

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0